portfolio






Obsługa logistyczna wydarzenia, w tym: zapewnienie obiektu konferencyjnego i usług cateringowych, produkcja materiałów kongresowych, organizacja transportu na terenie Krakowa, zapewnienie wycieczek turystycznych dla uczestników, organizacja recepcji w miejscu wydarzenia i koordynacja wydarzeń na miejscu i logistyki wydarzenia, obsługa finansowa.
Miejsce: Metropolo Krakow by Golden Tulip
Ilość uczestników: 1000 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zabezpieczenie ochrony, patrolu medycznego.
Miejsce:  Kampus Uniwestytetu Jagiellońskiego, Centrum Kongresowe ICE Kraków
Ilość uczestników: 950 osób 




Obsługa logistyczna wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej kongresu, produkcja materiałów kongresowych, organizacja transportu na terenie Warszawy, zapewnienie wycieczek turystycznych i technicznych dla uczestników,   zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej oraz zapewnienie platformy do transmisji wydarzenia, organizacja recepcji w miejscu wydarzenia.
Miejsce:  Double Tree by Hilton, Warszawa
Ilość uczestników:  800 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, koordynacja wystawców. 
Miejsce: Opera Krakowska
Ilość uczestników: 650 osób 




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej oraz zapewnienie platformy do transmisji wydarzenia, obsługa wystawców.
Miejsce: Auditorium Maximum UJ, Kraków
Ilość uczestników: 1010 uczestników, 394 stacjonarnie, 616 online
 



Kompleksowa obsługa wystawców, rejestracja uczestników, koordynacja lokalnych dostawców, produkcja materiałów reklamowych
Miejsce: ICE Kraków Centrum Kongresowe   
Liczba uczestników: 1000 osób na miejscu, 4000 online 
 




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, rejestracja abstraktów, promocja wydarzenia zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zabezpieczenie ochrony, patrolu medycznego.
Miejsce: Centrum Kongresowe ICE Kraków
Ilość uczestników: 722 osób 




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznychj i obsługa logistyczna wydarzenia.
Miejsce: Pałacu Goetza w Brzesku
Ilość uczestników: 180 online


22nd EUROPEAN SYMPOSIUM  ON POULTRY NUTRITION – ESPN

Kompleksowa organizacja kongresu, w tym m.in.: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie  i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, rejestracja i obsługa abstraktów, promocja wydarzenia, zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów i koordynacja transportu dla prelegentów polskich i zagranicznych, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, organizacja wydarzeń socjalnych, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, ochrony, zabezpieczenia medycznego.   
Miejsce: Gdańsk – AmberExpo
Liczba uczestników: 1800 osób





Kompleksowa organizacja kongresu, w tym m.in.: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie  i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, rejestracja i obsługa abstraktów, promocja wydarzenia, zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, zakup biletów lotniczych i koordynacja transportu dla prelegentów polskich i zagranicznych, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, organizacja wydarzeń socjalnych, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, ochrony, zabezpieczenia medycznego.   
Miejsce: Gdańsk – AmberExpo 
Ilość uczestników: 2228 osób 






Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej konferencji, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zabezpieczenie ochrony.  
Miejsce: Centrum Kongresowe ICE Kraków
Liczba uczestników: 850 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, koordynacja wystawców. 
Miejsce: Opera Krakowska
Ilość uczestników: 650 osób 




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej kongresu, stworzenie i obsługa dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, zabezpieczenie obiektu na potrzeby organizacji wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu i budżetu wydarzenia, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie obsługi cateringowej, zapewnienie sprzętu technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zapewnienie ochrony.  
Miejsce wydarzenia: Centrum Kongresowe ICE Kraków
Liczba uczestników: 1350 osób
Droga Agnieszko, BARDZO DZIĘKUJEMY za super konferencję i wyjątkową gościnność. Obiekt był idealny, organizacja bardzo dobra. Brawo dla całego zespołu!!!
Werner Holmes-Ulrich



Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej konferencji, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zabezpieczenie ochrony.  
Miejsce: Centrum Kongresowe ICE Kraków
Liczba uczestników: 600 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej zjazdu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, promocja wydarzenia zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, koordynacja i zapewnienie transportu, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznychj i obsługa logistyczna wydarzenia.
Miejsce: Regionalne Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Brzesku
Ilość uczestników: 150 online




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym przygotowanie oprawy graficznej kongresu, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, rejestracja i obsługa abstraktów, promocja wydarzenia, zabezpieczenie obiektu na organizację wydarzenia,  zapewnienie noclegów dla prelegentów i uczestników, zapewnienie biletów lotniczych dla prelegentów krajowych i zagranicznych,  koordynacja i zapewnienie transportu dla prelegentów i zaproszonych gości, organizacja wycieczek technicznych, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie tłumaczeń symultanicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zapewnienie platformy do transmisji wydarzenia,  streaming wydarzenia.
Miejsce: Hotel Metropolo Krakow By Golden Tulip
Ilość uczestników: 336 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej sympozjum, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, korespondencja z prelegentami i uczestnikami sympozjum,  działania organizacyjno-logistyczne związane z organizacją wydarzenia,  organizacja transportu, zapewnienie wyżywienia dla uczestników, zapewnienie materiałów konferencyjnych, zapewnienie  wyposażenia technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zapewnienie platformy do transmisji wydarzenia,  streaming wydarzenia.  
Miejsce: Opera Krakowska 
Ilość uczestników:  440 osób




Kompleksowa organizacja wydarzenia, w tym: przygotowanie oprawy graficznej konferencji, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa wydarzenia, zapewnienie usług gastronomicznych, zapewnienie wyposażenia technicznego i multimedialnego, zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej i logistycznej wydarzenia, zabezpieczenie ochrony.  
Miejsce: Międzynarodowe Centrum Kultury, Kraków
Ilość uczestników:  270 osób


8TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN HIDRADENITIS SUPPURATIVA FOUNDATION

Kompleksowa organizacja konferencji:  w tym m.in. rzygotowanie oprawy graficznej sympozjum, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja online, korespondencja z prelegentami i uczestnikami sympozjum, działania organizacyjno-logistyczne związane z organizacją wydarzenia, zaprojektowanie i wykonanie zabudowy sali wykładowej, wystawy firm, sesji plakatowej.
Miejsce: Hotel Novotel Centrum Wrocław
Liczba uczestników: 387 osób



36th CONFERENCE & 30th SYMPOSIUM OF THE INTERNATIONAL COMMITTEE  ON AERONAUTICAL FATIQUE  AND STRUCTURAL INTEGRITY

Kompleksowa organizacja wydarzenia: w tym m.in.: przygotowanie oprawy graficznej wydarzenia, utworzenie i prowadzenie dedykowanej strony internetowej wydarzenia, rejestracja zgłoszeń, rejestracja abstraktów, rejestracja artykułów, promocja wydarzenia, wynajem obiektu konferencyjnego, zapewnienie noclegów dla prelegentów, uczestników, produkcja materiałów konferencyjnych, koordynacja programu wydarzenia i budżetu, obsługa finansowo-księgowa,  zapewnienie usług gastronomicznych, organizacja wydarzeń towarzyszących,  zapewnienie obsługi technicznej, multimedialnej  i logistycznej wydarzenia.
Miejsce: Hotel Holiday Inn, Kraków 
Ilość uczestników: 226 osób